۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

تئاتر انتصابات؛ سکانس پاچه خاری ولایی


image
نادر قاضی‌پورنماينده مردم اروميه در حالي كه احراز نشدن صلاحيتش از سوي هيئت اجرايي را تاييد كرد گفت كه به دشمن اجازه سوءاستفاده نخواهم داد و از طريق قانوني اعتراض خود را پيگيري مي كنم.وي افزود: حتي اگر اعتراض بنده نتيجه مثبت نداشته باشد و شوراي نگهبان نيز بر نظر هيئت هاي اجرايي صحه بگذارد، هيچ خدشه اي در سربازي امثال بنده براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به وجود نخواهد آمد. قاضي‌پور گفت: ما خود را سرباز مقام معظم رهبري مي دانيم و از اين رو به هر نظر و تصميمي كه قانون درباره ما بگيرد، پايبند خواهيم بود.

خبر کیهان:آقای قاضی‌پور نماینده فعلی مجلس از ارومیه پس از رد شدن صلاحیت‌اش از شرکت در انتخابات باز ماند.
لوکیشن: دفتر روزنامه کیهان
زمان: بعد از نماز مغرب
آقای قاضی‌پور با اعتماد به نفس و خونسردی به پرسش خبرنگار(فارس) کیهان در این مورد پاسخ می‌گوید:
بنده اطلاعي از چرايي رد صلاحیت‌ام ندارم اما قصد دارم اعتراض خود را از طريق قانوني پيگيري كنم.
در حالی که حسین شریعتمداری(کارگردان) با اشاره به او می فهماند که پر احساس تر صحبت کند و در همین حال منشی صحنه نیز صفحه‌ای را که روی آن با حروف بزرگ نوشته شده است، «نظام و دشمن» را به او نشان می‌دهد.
آقای قاضی‌پور ادامه می‌دهد:
 حتي اگر اعتراض بنده نتيجه مثبت نداشته باشد و شوراي نگهبان نيز بر نظر هيئت‌هاي اجرايي صحه بگذارد، هيچ خدشه‌اي در سربازي امثال بنده براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به وجود نخواهد آمد.
من به دشمن اجازه سوءاستفاده نخواهم داد.
(منشی صحنه کلمات انگلیس و بی‌بی‌سی را به او نشان می‌دهد.)
... به هیچ عنوان عنوان اجازه نخواهيم داد دشمنان خبيث اسلامي و رسانه‌هاي نظام سلطه از جمله شبكه بي‌بي‌سي رسانه رژيم سلطنتي انگليس از اين موضوع سوءاستفاده كنند.
( نشان دادن کلمه ی رهبر توسط منشی صحنه)
... : ما خود را سرباز مقام معظم رهبري مي‌دانيم و از اين رو به هر نظر و تصميمي كه قانون درباره ما بگيرد پايبند خواهيم بود.
خبرنگار میکروفون را خاموش می‌کند و آقای قاضی‌پور با عجله خود را به حسین شریعتمداری که در حال خارج شدن از اتاق است می رساند و می پرسد: حاج آقا الان تکلیف چیه؟ حاج حسین با تبسمی بر لب، دستی به شانه‌ی او می زند و می‌گوید: برو اخوی، خیالت تخت، حلّه!
خودنویس 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر