۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

فتح ا... زاده: کاش یکی از پورشه های رویانیان را داشتم


این تازه ترین اظهارات جالب و خواندنی مدیر عامل استقلال است.

به گزارش ستارها؛ علی فتح ا... زاده مدیر عامل استقلال که توانایی ویژه ای در تیتر دادن دارد، در گفت و گوی تازه خود، حرف ها و نکات جالبی را به زبان آورده که در زیر، تیتروار آنها را می خوانید:

*کاش یکی از پورشه های رویانیان را داشتم و برایش بوق می زدم.

*من شجاع هستم و دروغ نمی گویم. می خواستم در نیم فصل مجیدی را به استقلال بیاورم ولی حالا تصمیمم عوض شده.

*من در نوجوانی در تیم پرسپولیس خوی بازی کردم ولی از وقتی که خوب را از بد تشخیص دادم، استقلالی شدم.

*با آقای رویانیان صحبت کردم و قرار شد در نیم فصل 3،4 بازیکن جابجا کنیم تا ضعف هایمان از بین برود.

*اگر از من حمایت کنید مربی هم می شوم!

*اگر 20 سال جوان تر بودم در منچستر یونایتد بازی می کردم

*پول رویانیان را داشتم، پرسپولیس الان سوم بود! شوخی کردم جدی ننویسید رابطه ما دوباره بد شود.

*آدم دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود. یک بار کخ را آوردم و نگذاشتند کار کنند. دیگر مربی خارجی نمی آورم مگر اینکه باشگاه خصوصی شود.

*اگر من رئیس فدراسیون فوتبال بودم تیم ملی حتما به جام جهانی می رفت.

*اگر جام حذفی برگزار نشود، امیر قلعه نویی حتما باید استقلال را قهرمان لیگ برتر کند.

*قبل از بازی سال گذشته با فولاد در رختکن تیم با فرهاد مجیدی بازی می کردم و 4 بر 2 او را بردم. فیلمش هست ولی برای حفظ آبرویش، این فیلم را پخش نکردم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر