۱۳۹۰ دی ۱۵, پنجشنبه

توصیه احمدی نژاد به وزارت اطلاعات: نگاهتان را جهانی کنید


وی که داعیه رهبری جهانی دارد از وزارت اطلاعات خواست که از تحولات بوجود آمده در منطقه جلوتر بوده و افق نگاهش جهانی باشد. این ماموریت جهانی در حالی به وزارت اطلاعات داده می شود که این وزارتخانه هنوز موفق به شناسایی ضارب سیدعلی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی که در روز عاشورای ۸۸ به ضرب گلوله عده ای ناشناس به شهادت رسید، نشده است….
2396 529 150x150 توصیه احمدی نژاد به وزارت اطلاعات: نگاهتان را جهانی کنید
در حالی که بازگشت مصلحی به وزارت اطلاعات باعث شد حامیان احمدی نژاد از او روی برگرداند، او روز گذشته از وزارت اطلاعات بازدید کرد.
محمود احمدی‌نژاد در جمع وزیر، معاونین و کارکنان وزارت اطلاعات، وجود سیستم منسجم و مقتدر اطلاعاتی را تضمین‌کننده امنیت و منافع ملی کشور دانست و اظهار کرد: وزارت اطلاعات مهمترین رکن اطلاعاتی کشور و پشتیبان مردم است.
به گزارش فرارو، رئیس هیات دولت با اشاره به اهمیت و حساسیت وزارت اطلاعات، گفت: فکر و نگاه وزارت اطلاعات باید به قله‌ها و افق‌های بلند باشد.
وی که داعیه رهبری جهانی دارد از وزارت اطلاعات خواست که از تحولات بوجود آمده در منطقه جلوتر بوده و افق نگاهش جهانی باشد.
این ماموریت جهانی در حالی به وزارت اطلاعات داده می شود که این وزارتخانه هنوز موفق به شناسایی ضارب سیدعلی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی که در روز عاشورای ۸۸ به ضرب گلوله عده ای ناشناس به شهادت رسید، نشده است.
در همین حال عاملان ترور استادان دانشگاه نیز هنوز به شناسایی و دستگیر نشده اند.
اوایل سال جاری، پس از موافقت محمود احمدی‌نژاد با استعفای وزیر اطلاعات، آقای خامنه‌ای با پذیرش این استعفا مخالفت کرد تا حیدر مصلحی دوباره در مقام خود ابقا شود. این اولین‌باربود که رهبری با استعفای یک وزیر دولت مخالفت کرده بود.
بطور سنتی رهبری در تعیین وزیر اطلاعات نقش دارد. ابقا مصلحی در سمت خود قهر یازده روزه احمدی نژاد را به همراه داشت و موجب شد وی تعداد زیادی از حامیان خود را از دست بدهد.
گفتنی است بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی «استعفای هیات وزیران یا هر یک از آنان به رئیس‌جمهور تسلیم می‌شود و هیات وزیران تا تعیین دولت جدید به وظایف خود ادامه خواهند داد. رییس‌جمهور می‌تواند برای وزارتخانه‏هایی که وزیر ندارند حداکثر برای مدت سه ماه سرپرست تعیین نماید.»
FARYADESABZ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر