۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

ساعات کاری زنان برای افزایش جمعیت «کم» می‌شود



image
معاون حقوقی احمدی‌نژاد از ارائه لایحه‌ای در مورد افزایش جمعیت به مجلس خبر داد و گفت در این لایحه بندی درباره «کاهش ساعات کاری زنان» برای «افزایش جمعیت» وجود دارد.
به گزارش ایسنا معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی احمدی‌نژاد از ارائه لایحه جامعی در مورد افزایش جمعیت از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عبدالعلی تاجی درباره این لایحه گفته است: «دولت لایحه‌ای را درباره کاهش ساعات کاری زنان که موضوع آن افزایش جمعیت است به مجلس ارائه کرده است. همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی بسته مفصل‌تری را در این حوزه تهیه کرده است.»

تاجی همچنین اضافه کرده است: «ساعات کاری کارکنان دولت اعم از مرد و زن در قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین شده و تغییر آن نیاز به تصویب قانون و تغییر مصوبه مجلس شورای اسلامی دارد. در لایحه جامع افزایش جمعیت کشور که از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود، حتما بخشی مربوط به ساعات کار است که در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.»

وی گفته است که این لایحه در روز دوشنبه هفته جاری در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی شده است.

افزایش جمعیت از جمله نظرات احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر است. وی همواره مخالفت خود را با برنامه‌های کاهش جمعیت اعلام کرده است. چندی پیش نیز رهبر ایران در جریان یک سخنرانی از طرح احمدی‌نژاد حمایت کرد و گفت که ایران توانایی داشتن ۲۰۰ میلیون جمعیت را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر