۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

ارتباط آقای بابک زنجانی با مافیای حامی احمدی نژاد



بازتاب : با گذشت دو ماه از افشاگری های «بازتاب» درباره بابک زنجانی، از شب گذشته فیلم تقطیع شده جلسه وی با سعید مرتضوی منتشر شده است که اطلاعات اصلی و کلید حل این پرونده، از آن حذف شده است.
 
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فیلم مذکور که توسط سعید مرتضوی و با همکاری تعدادی از نیروهای خودسر امنیتی مرتبط با وی ضبط شده است، پس از سانسور اطلاعات کلیدی در یوتیوب منتشر شده است.
 
اما از همین فیلم نیز مشخص می شود بابک زنجانی با سعید مرتضوی ارتباط نزدیکی داشته و حتی در منزل سعید مرتضوی جلسه شبانه ای با وی داشته است.
 
این اظهارات بابک زنجانی، گزارش «بازتاب» با عنوان توقف معامله ده هزار میلیارد تومانی مرتضوی و زنجانی را تایید می کند؛ البته سعید مرتضوی در بخشی از فیلم نیز به گزارش بازتاب اشاره کرده و از آن با عنوان "گفتند معامله ده هزار میلیارد تومانی زنجانی با مرتضوی " نام می برد.
 

از راست، حسن میرکاظمی، بابک زنجانی، سعید مرتضوی
 

اما نکته مهم مغفول مانده در این میان، ارتباط تشکیلاتی مافیای حامی احمدی نژاد با بابک زنجانی است که همین مافیا نیز وی را به سعید مرتضوی وصل کرده است.
 
«بازتاب» در این گزارش تنها یکی از موارد این ارتباطات را فاش می کند.
 
تصویر زیر، عکس سیدحسن میرکاظمی، مشهور به رعیت به همراه بابک زنجانی در جت اختصاصی بابک زنجانی است که برای انجام پولشویی و دلالی در خارج از کشور ثبت شده است.

 

در دولت احمدی نژاد، علاوه بر دلالی هواپیما و واگذاری پروژه های رانتی، ده ها میلیارد دلار نفت به صورت غیرقانونی و پیش از آغاز تشدید تحریمها بدون اسناد ضمانتی موثر به بابک زنجانی تحویل داده شده است که وی از محل این معاملات، در طول 5 سال به ثروتی بالغ بر هزاران میلیارد تومان رسیده است.
 
سیدحسن میرکاظمی نیز که از عوامل مافیایی مورد حمایت احمدی نژاد است، دارای معوقات بانکی سنگین بوده که با حمایت ویژه به شرکتهای متعلق به وی پرداخت شده است.
 
تصاویر زیر سیدحسن میرکاظمی را به همراه وزیر صنایع دولت نهم احمدی نژاد نشان می دهد و سند دیگر، معوقات بانکی تنها یکی از شرکتهای وی می باشد.

و یک تصویر به یادماندنی دیگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر